INVITATION TIL ”FAMILIE-ARRANGEMENT”
med fremvisning af foreningsreviret og efterfølgende grill-hygge ved jagthytten, lørdag den 24. august, kl. 11.00 -??

Vi mødes ved jagthytten til velkomst, hvor vi vil foretage ”en officiel indvielse” (fornemt skal det lyde) af den nyopførte overdækkede terrasse ved gavlen af jagthytten.

Derefter begiver vi os i så få biler som muligt til laden (”fabrikken”) på ”Syd”, hvor vi går en lille tur og fremviser udsigten over det smukke revir, ”hvor det er vi går og hygger os, når vi ikke er hjemme”. Efter besigtigelsen her, kører vi til ”Den Gule Gård” på "Nord” og fremviser udsigten over denne del af reviret. Begge steder vil vi fortælle om de revirforbedrende tiltag, der er udført de seneste to år, med plantninger, rydninger og såning af blomstermarker m.v.

Tilbage ved jagthytten er foreningen vært ved et hyggeligt grillarrangement, hvor der bydes på rågebryster, råvildt og gode pølser, - ledsaget af Hejnes hjemmelavede kolde kartoffelsalat og blandet salat med dressing. Til at skylle disse kulinariske herligheder ned med vil der være øl, vand og vin (rød & hvid). – Foreningen råder over service og bestik, men hvis du gerne vil drikke af glas (måske særligt henvendt til vin-nydere), beder vi om, at du selv medbringer det. Ligeledes termokaffe, hvis du gerne vil slutte af med det.

Vi vil med dette arrangement gerne sige tak til ”vores bedre halvdele” fordi, de giver os lov til at gå og nyde disse dejlige omgivelser i så store dele af året, og samtidig gerne give ”gamle” og nye medlemmer mulighed for at møde hinanden og få nogle gode snakke under afslappede og uformelle forhold. – Af hensyn til forplejning og logistik m.v. er det nødvendigt med tilmelding, senest lørdag den 17. august til Jørgen Brøgger, med angivelse af antal voksne og evt. børn.