FORENINGS- OG INVITATIONSJAGT
i Slusesåten og ved Sjellebro - med afsluttende andetræk
fredag den 6. december kl. 09.00

Det er en almindelig anskuelse, at der er for få weekender mellem 1. oktober og 31. januar. Derfor gennemfører vi denne fredagsjagt, hvor vi starter med foreningsjagt i Slusesåten, der drives både frem og tilbage, og hvor der til den tid forhåbentlig også er kommet snepper udover bestanden af råvildt, fasaner og harer. Vi afslutter denne del af jagten med, at foreningen er vært ved en øl/vand.

Efter Slusesåten inviterer Alvaar Friis på jagt på sit spændende revir ved Sjellebro. Af hensyn til dette revirs bæreevne er det nødvendigt at begrænse deltagerantallet til denne del af jagtdagen til 12 personer. Men i Slusesåten kan vi sagtens være flere, så hold dig ikke tilbage med at tilmelde dig. De bliver de 12 først tilmeldte, der kommer med til Sjellebro, mens øvrige ”må nøjes med” oplevelsen i Slusesåten.

Madpakker, incl. drikkevarer, medbringes, og indtages i ”maskinhuset”, hvor Alvaar har borde og stole m.v.

Når ”selve jagten” er afsluttet samles vi igen i ”maskinhuset”, hvor Alvaar er vært ved et stykke kage til den eftermiddagskaffe, som vi også selv medbringer.

Efter kaffepausen afsluttes der med andetræk med posteringer på revirets to ”sider” af hovedvejen. Alvaars revir grænser som bekendt op til Alling Å, der normalt borger for et godt andetræk. Det håber vi også på denne aften.

Tilmelding er nødvendig og foretages til næstformand K.A. Hansen senest lørdag den 30. novem- ber (tlf./sms: 2866 7345 eller e-mail: kahansen882@gmail.com). Og som nævnt bliver det de 12 først tilmeldte, der kommer med ud til Alvaar, mens de øvrige som nævnt må ”nøjes med” oplevelsen i Slusesåten. Og den behøver bestemt ikke at være ringe, skal vi hilse at sige !